Nyugi van és "mealprep"

 

Egy februári, de úgy általában egyetlen hétfő sem  kellemes vagy kedves, egyszerűen van és kész.  2023 évben szerzett tapasztalataim azt mutatták, hogy a szerdák sokkal, de sokkal gonoszabbak tudnak lenni, mint egy bágyadt hétfő.

Amit elengedtem 2023-ban az végül az a törekvés lett, hogy ne feszüljek rá az étkezésre vagy a mozgásra, mert kedves testem viharos gyorsasággal mutatja be a középsőujját az akaratos elképzeléseimre válaszul. Nem-nem "nyugi van és mealprep".

A receptekhez az ötleteket a gyomrom és a tik-tok szolgáltatja.  Szeretek főzni, de azért nem bánom, ha záros határidőn belül végzek is vele. Valamilyen fura oknál fogva nem zavar, hogyha több napig eszem ugyanazt vagy dallamában nagyon hasonlót. Szívből hiszek a maradékmentésben, a fagyasztásban, a szószokban és a parmezánsajtban.

Az elkövetkező hétre alaposan fűszerezett  sült csirkecombot, vöröslencse főzeléket és töltött krumplit készítettem. Az előkészített adag körülbelül 3 napra biztosít ebédet. Zöldségként kígyóuborkárm, kápia paprikám és paradicsomom van otthon. 

Reggelire  még mindig  legegyszerűbb választás a zabkása, nem mindig esik jól, de pofonegyszerű és instant energiát ad. Téli időszakban a zabkásására fahéjas almát darabolok, leheletnyi olivaolajjal és mogyóróvajjal körítem, kivéve akkor, ha  durva késésben vagyok.