Győztünk!!! ja neem

 

Kezd nyilvánvalóvá válni, hogy nem leszek gasztroblogger, de sebaj ettől még a nap fényesen ragyog Budapest egén.

Az elmúlt egy hónapban a betegségtől kezdve a lakásom használati tárgyainak meghibásodása, a csőtörés és a minden ló..asz lefoglalta az időmet, viszonylag keveset főztem, de akkor nagyon lelkesen, viszont a kis testem, csak a szénhidrátot kívánt és a legkevésbé  sem álltam ellen e hívásnak. Idekamuzhatnék valami valami nagyon emlkedettet, hogy miért van így, nem tudom és nem is érdekel, ez van ezzel megyünk.

Ma újra próbálkoztam a sütéssel, hááát , úgy érzem a sütés istenasszonya újabban nincs velem. Nincs bennem túl sok alázat a receptek követéséhez, meg nem is nagyon érdekel csak körülbelül. Be kell látnom, ez a módszer azt a kockázatot hordozza, hogy elrontom az ételt, majd átgondolom, hogy miként hozzam egálba a szabadságvágyamat és az ételek elkészítésének bevált, kipróbált rendjét.

Maradékmentő ötletként jött a kenyérpuding. Rémesen rossz a szeltelt fehérkenyér, nem olyat rendeltem, de nem volt kedvem asztal csapkodni és felháborodni azért, mert mást hoztak. Szendvicsnek elkészítve 2080-ra fogyott volna el vagy megrohad a hűtőben, így  inkább kreatívan átalakítottam.

A kenyérpudingot egy angol oldalon találtam,picit túlszaladt az öntet ízre oké, sőt nagyon finom az állagban nem vagyok biztos, de mivel olyan vagyok, mint a macskáim, szószos, ízletes így biztosan el fog fogyni.

img_20240520_171404_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai menü:

Zöldségleves

Szaftos sült csirke+ (Csoni féle) görögsalátával

 

img_20240520_171331.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A sült csirke apukám-féle módszerrel készült. Szaftos alapon megfőzöm a húst, majd megsütöm és újra visszateszem a szaftba, jobb az íze, megéri a kínlódást.

A mozgás megy, szerencsére továbbra is nagyon szeretek sétálni, már nem visel meg, ha hazagyalogolok munkából. (4 km) A Jógát sajnos hanyagoltam, így nehezebbek a hétköznapok annak kiegyensúlyozó hatása nélkül, de újrakezdem. Rájöttem, hogy egyedül az edzőcipőben nem fáj a lábam, úgyhogy edzőcipőben járok. Jó lenne, ha nem lennének rajta neon csíkok, jobban illeszkedne a dresskódhoz, de majd keresek olyat, ami egyszerre kényelmes és elegáns is egyidőben.

 

Csetlek-botlok, de tolom az életet.

Ölelések

BMW