Egy hét a hullámvasúton....

 

Múlt héten nem volt kedvem sem írni, sem jógázni, sem rendesen enni, sem semmihez. Szerencsére ez az állapot elmúlt és újra szerelmes tekintettel tudok nézni a salátákra. Az  volt a múlt hét húsevős tapasztalata, hogy bár nagyon szeretem a húst, de nem tett jót egyáltalán. Azt fogalmaztam meg magamnak, hogy hallgatok a testem jelzéseire és követem azokat és folytatom a többnyire növényi étrenden alapuló táplálkozást. Nagyon szeretem a Tiktok recepteket és tippeket, mivel követek pár olyan tiktokkert, aki olcsó könnyen követhető recepteket tesznek közzé. A tegnapi kedvencem  a növényi főzökrém recept volt, ami pofonegyszerű és olcsó.

Recept szemmértékre: A vizet elkeverni kb. 2 evőkanál keményítővel puding állagúra főzni. Egy másik tálban növény tejet olajjal felverni, mintha majonézet készítenénk és az enyhén besűrűsödött állagnál összekeverni a két masszát. A  videó alapján a végeredmény világos színű krémes tejszín állagú krém volt. 

Reggelem:

A reggeli jógagyakorlás finoman felébresztett, nem volt túl intenzív, de épp középpontba helyező.

Megettem a zabkásámat, ami finoman átmelegítette a gyomromat az összekészítettem ebédemmel elindultam dolgozni.

Ebédre zöldségmix salátát eszem, paradicsommal és egy pici túróval+ héjában főtt, majd sült krumplival.

A vacsorát még nem látom teljesen, de azt gondolom a lgegyszerűbb megoldást fogom választani, azaz zaaaabkása.

 

Szép napot Nektek!